ipsec-tools - zła ścieżka do gniazda

Dariusz Rojewski darekr w darekr.eu.org
Śro, 12 Lip 2006, 11:53:43 CEST

On Wed, Jul 12, 2006 at 01:40:22AM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Przy próbie uruchomienia demona:
>
> racoon: ERROR: bind(sockname:/var/racoon/racoon.sock): No such file or directory
>
> Oczywiście katalog /var/racoon nie istnieje i nie ma prawa istnieć - do
> poprawki.

nie mogę sprawdzić tego, bo przy uruchamianiu demona mam siakieś błędy
(z tego co wyczytałem nie mam _czegośtam_ w kernelu), no ale to
akurat nie jest najbardziej istotne

sed -i 's/${localstatedir}\/racoon/${localstatedir}\/run\/racoon/'
%src/racoon/Makefile.am (ew. patch?)

z buildloga widzę, że powinno być już oukej. Chce się komuś(tm) sprawdzić
czy na pewno to śmiga?

--
Dariusz Rojewski
darekr w pld-linux.org