fluxbox.spec

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Czw, 13 Lip 2006, 13:43:52 CEST

Dnia czwartek, 13 lipca 2006 10:21, Paweł Gołaszewski napisał(a):

> Ja myślę, że ten pan powinien dostać +w.
> Za dużo go widać na listach z podsyłanymi patchami, niech wrzuca już na
> swoje konto.
> W tym co robi widać trochę niedoróbek, ale wydaje mi się, że wszystko
> idzie w dobrym kierunku...
>
> +1

Ja się powtórzę, bo słałem maila z taka propozycją przed dwoma dniami. Mimo,
że sam jestem świeży tutaj też myślałem o +w dla Jacka. Jeśli to ma jakieś
znaczenie to ode mnie też +1. Jeśli nie, no to brakuje mu jeszcze 2 głosów :)
Pozdrawiam,
--
Bartosz Świątek