kde-mplayerthumbs.spec

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Czw, 13 Lip 2006, 17:33:57 CEST

Dnia czwartek, 13 lipca 2006 15:34, Piotr Budny napisał:
> Podgląd w konquerorze i najeżdżając myszką na plik na amd64 się robi, ale
> strasznie leniwie, albo dla jednego pliku się zrobi, dla drugiego już
> nie... Podgląd we właściwościach pliku - robi się po chwili.
>
> Nie mam pojęcia w czym może być problem. Na i686 generuje się od razu.

Jak użyłeś 64 bitowego mplayer'a to może się po prostu nie robić dla tych 32
bitowych. Ja próbowałem obu opcji i obie nic nie wyświetlały... na razie nie
mam czasu się temu dokładniej przyjrzeć ale jak znajdę czas to na pewno
zbadam sprawę dokładniej bo program bardzo mi się podoba;)

--
Pozdrawiam, Kamil