SPECS: nautilus.spec - 2.15.4, updated deps, --as-needed support

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 13 Lip 2006, 18:05:18 CEST

--- Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com> wrote:

> Też mnie się aktualne działania w tej sprawie wydają trochę dziwne.

a mnie się brak działań do tej pory wydaje dziwny.

> Jeżeli to jest coś co działa, to dawać to wszędzie, a nie wybiórczo.

skąd wiesz, że działa wszędzie? wybiórczość wynika ze spektrum
zainteresowań dodającego te flagi i zasobu jego wolnego czasu.

--
Fryderyk Dziarmagowski