[1/n] autoconf-2.60, grzechy główne , arts.spec:HEAD

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Czw, 13 Lip 2006, 20:19:05 CEST

Dnia czwartek, 13 lipca 2006 19:52, Piotr Budny napisał(a):

> Podobne problemy (linkowanie, dziwne błędy configure) miałem przy budowaniu
> ruby z cvs, oraz wersji rozwojowych amaroka.
>
> Oczywiście 2.59 sprawuje się dobrze.
>
> Pozdrawiam,
> Piotr Budny

Podobne problemy były również w kopete-0.12.1. Ale wygenerowanie własnego
configure eliminuje wszelkie problemy. Po prostu trzeba puścić przed tym
autotools i bedzie działać.
--
Bartosz Świątek