gsetroot.spec i gtkterm.spec

Przemek Iskra sparky w pld-linux.org
Pią, 14 Lip 2006, 20:11:03 CEST

On Fri, Jul 14, 2006 at 02:16:09PM +0200, Jacek 'jackass' Brzozowski wrote:

> prawdę mówiąc to to czuja to zrobiłem. z tym patchem działa, a bez niego
> nie.
> jeżeli jest coś nie tak, to postaram się jeszcze raz zrobić patcha, może
> innego, i takiego żebym wiedział o co wnim chodzi

zmienna MKINSTALLDIRS zawiera w sobie ścieżkę do katalogu w którym się
znajduje ale nie jest ona absolutna, przez co ten Makefile dokleja
dodatkowe ../.. i wtedy MKINSTALLDIRS już nie wskazuje na ten program

gdzieś już coś takiego miałem

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org