reiser4progs, libaal i katalogi z bibliotekami

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Sob, 15 Lip 2006, 16:42:23 CEST

Witam.
Właśnie wyszedł mały problem z reiser4progs i libaal. Oba te pakiety trzymają
swoje biblioteki w /usr/lib, a według mnie powinny w /lib. Jeśli ktoś ma
oddzielną partycję z /usr, to wtedy start systemu zostanie zatrzymany z
piękną informacją że nie można wystartować fsck.reiser4 i prośbą o podanie
hasła roota.

No więc pojawia się pytanie. Czy reiser4progs i libaal powinny mieć biblioteki
w /lib i należy poprawić pakiety czy raczej coś trzeba w systemie zmienić?
Jeśli to pierwsze to poprawki mam już u siebie w cvs i mogę zrobić commit,
jeśli nie to jak to poprawić inaczej?

--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl