[Th] OpenOffice.org 2.0.3

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 15 Lip 2006, 16:48:43 CEST

On Sat, Jul 15, 2006 at 04:32:31PM +0200, Artur Flinta wrote:
> [aflinta w warp ~]$ ls -l /usr/lib/libstlport*
> lrwxrwxrwx  1 root root     21 2006-06-21 19:03
> /usr/lib/libstlport_gcc.so -> libstlport_gcc.so.4.6
> -rwxr-xr-x  1 root root 781224 2006-06-21 19:02
> /usr/lib/libstlport_gcc.so.4.6
>
> WTF?

mogłem ja zaczarować, w Confopts nie podałem --with-stlport4, przez co
skorzystał z wersji dołączonej do źródeł. Mogły się przez to wygenerować
dziwne zalezności?

Inna sprawa, że po zainstalowani z --nodeps ten ooo nie nadaje się do
użytku, z miejsca wywala się po najechaniu kursorem na toolbary. Nie
łączę tego z problemem z STLport, ale kto wie ...

Spróbuję wieczorem puścić debuig buid, tym razem z systemowym STLport4,
może czegoś się dowiemy.

> W sumie jak łącza nie zamuli ostatecznie to czemu nie? ;) Od września
> powinniśmy mieć nieco szybszą rurkę :) Szykujemy się też do zmiany z
> socket 940 na F2, więc może przybędzie jeszcze kilka "starych" CPU do
> klubu nudziarzy ;)

zapamiętam to sobie ;]

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.