reiser4progs, libaal i katalogi z bibliotekami

Przemek Iskra sparky w pld-linux.org
Sob, 15 Lip 2006, 19:27:57 CEST

On Sat, Jul 15, 2006 at 05:46:50PM +0200, Piotr Wawrzyniak wrote:

> powinno wystarczy --without-readline

[...]
> ale to na i686 jak będzie na innych arch, tego nie wiem. Na razie
> dodam --without-readline i zobaczę co z tego wyjdzie

raczej chodziło mi o to żeby wyrzucić biblioteki których nie używa,
bawiłem się z --as-needed i wychodzi na to że ncurses (przy normalnym
budowaniu) do niczego mu nie jest potrze, ale readline niestety tak

z moich bijatyk z --as-needed wynika też ze .m4 do wykrywania ncurses w
./configure jest jakieś dziwne i nie przychodzi z --as-needed (w żadnym
pakiecie, nie tylko tym)

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org