reiser4progs, libaal i katalogi z bibliotekami

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Nie, 16 Lip 2006, 14:18:43 CEST

On Saturday 15 July 2006 20:44, Paweł Gołaszewski wrote:
> Ale przedtem dowiedz się co się w ten sposób traci.
> Bo zadecydować można dopiero po sprawdzeniu.

Jakiejś straty funkcjonalności nie zauważyłem i chyba w sumie można by budować
bez. Na razie jednak może commitnę bez tej zmiany, niech się buduje z
readline, a niech osoby które tego używają ostatecznie zdecydują. Ja i tak
nie będę reisera4 używał na razie.

Jeśli nie ma przeciwskazań to zrobię commit.

--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl