SPECS: fonts-TTF-DejaVu.spec - pl desc fix

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Pon, 17 Lip 2006, 17:13:01 CEST

On Monday 17 July 2006 15:55, Piotr Skwarna wrote:

> a moze zregynujemy z fontow na rzecz czcionek ?

Oba są poprawne z lekkim wskazaniem na fonty. Czcionka w języku polskim to
kawałek metalu którego używano w drukarni, a tłumaczenie angielskiego font
powinno być raczej krój czcionki. Ja bym zostawił, tym bardziej że GUSTowcy
używają fontów ekranowych a nie czcionek, a kto jak kto, ale oni się na tym
znają.
--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl