Faajne ikony...

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Śro, 19 Lip 2006, 19:22:45 CEST

Dnia środa, 19 lipca 2006 13:25, Paweł Gołaszewski napisał(a):
> http://www.rad-e8.com/
>
> Tyle, że trzeba postarać się o zezwolenie na dystrybucję. Ale może warto,
> bo ikonki są naprawdę b. ładne.

Owszem, Bardzo ładne. Sam używam Snow.E2 przeportowanej przez kogoś
dobroducznego. Problem w tym, że te ikony są publikowane w formacie .sit. Do
niedawna (nie wiem jak sprawa stoi teraz) przekonwertowanie tegoż formatu na
jakiś inny bardziej użyteczny w linuksie było niemożliwe - brak odpowiedniego
softu. Na http://baghira.sourceforge.net/ znajduje się też opis jak tego niby
dokonać pod linuksem, ale mnie się nie udało.
Pozdrawiam,
--
Bartosz Świątek