FW: downgrade libgpod na builderach th

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 20 Lip 2006, 23:27:03 CEST

--- Cezary Krzyzanowski <dhubleizh w o2.pl> wrote:

[...]
> [...]
> amaroka, który w main jest totalnie rozryty i rzuca robalami non stop. Z
> racji, że freetz puścił libgpod z CVS-u, a zmieniło się API, stabilny
> amarok się nie chciał budować. W związku z czym zrobiłem downgrade
> libgpod, zbudowałem amaroka i zrobiłem z powrotem upgrade. Uważam, że
> nie ma sensu od razu wrzucać do distro kolejnego amaroka z SVN, bo już
> poprzednie rozwojowe wersje dawały w kość i zanim zrobię snapshota,
> który zbuduje się ze snapshotowanym libgpod, puściłem amaroka, który
> będzie działał z libgpod z main. Sytuacja się dawno już rozwiązała.

dla ciebie to downgrade, dla mnie nadużycie posiadanych praw, które nie
wiem jakim cudem nabyłeś.

> 4. Faile na builderach
>
> Nie bardzo rozumiem, o co chodzi Wam z tymi FAIL-ami, że puszczam
> paczki, które się nie budują?
[...]
> Z tego co widzę, to nie tylko mi się zdarza puszczać paczki, które dają
> FAIL, a jeśli nawet, to w czym problem? Wysyłam paczkę, jak jest FAIL to
> poprawiam i znowu wysyłam. Co w tym takiego nienormalnego? Produkuję
> faile, jak i OK.

puszczasz paczki, których nie budujesz lokalnie. puszczasz paczki bez
zaglądnięcia do speca czy się w ogóle zbudują.

> Zgadza się, że od czasu do czasu, a moje od czasu do czasu jest
> częściej, niż innych, zdarza mi się wysłać zlecenie bez sensu, ale nie
> widzę w tym takiego ultra zła, bo maszyna traci od 2 minut (gdy
> popieprzę coś na dzieńdobry, albo jak java na ppc), albo pomięli coś
> przez pół godziny, ale to niczego w samym PLD nie psuje, a ja się uczę,
> czego się nie robi i potem poprawiam. To chyba nie jest grzech
> śmiertelny nie być od razu alfą i omegą?

nie trzeba mieć żadnych umiejetności, żeby sprawdzić spec przed
wysłaniem na buildery.

[...]
> 5. Fretz powiedział:
     ^^^^^freetz

> [...]
> automatyki PLD, niczym Kaczyński wszystkie zagrania antyopozycyjne w
> worek oczyszczania sfer władzy. Dwa, sugerujesz, że nie zajmuję się
> rozwojem dystrybucji, a ja nie rozumiem, z czego taki osąd? Że produkuję
> więcej FAIL-i na builderach, niż Ty? Czy mniej commitów (coś wnoszących,
> bo można generować masę commitów nic nie wnoszących) na miesiąc? Bo
> jeżeli poprawianie SPEC-y, łatanie dziur, budowanie zlecanie budowania
> oprogramowania i ew. poprawki SPEC-y, żeby rzeczone oprogramowanie się
> zbudowało, nie jest zajmowaniem się dystrybucją, to co jest?

sugeruję, że nie zajmujesz się dystrybucją, jeśli nie można uzyskać od
ciebie informacji na temat tego co robisz i dlaczego to robisz.
FAILi nie produkujesz więcej ode mnie, musisz popracować jeszcze nad
tym.

> [...]
> że zdarza Ci się takowego wykroczenia dopuścić i obaj powinniśmy stracić
> wjazd na buildery. Jeżeli chcesz publicznie fundnąć mi lincz i w ten
> sposób na moich plecach przy pomocy kontrastu pokazać, że jaki to Ty
> jesteś mega-ultra super developer i jak Twoje poprawki są kluczowe dla
> istnienia PLD, to chyba cienko merytorycznie wybrałeś, bo ja jestem z
> dolnej półki developerów, jestem młody stażem, więc jeśli chcesz podbić
> swoje libido, ego, czy publiczne notowania paleniem kogoś na stosie, to
> fundnij to komuś, kto realnie jest personą w PLD.

pytałem o downgrade libgpod na builderach. jak wpadłeś na resztę
powyższych bzdur, nie mam pojęcia. poza tym to jest lista do spraw
technicznych, staraj się następnym razem skupić na odpowiedzi na zadane
pytania związane z rozwojem dystrybucji. mało kogo interesuje
pseudofilozofia w wykonaniu developera z dolnej półki.

--
Fryderyk Dziarmagowski