[th] openoffice

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 24 Lip 2006, 01:40:56 CEST

On Fri, Jul 21, 2006 at 09:40:17PM +0200, Artur Flinta wrote:
> Czyli widać, że od tygodnia da się zbudować (hint, jest w specu bcond
> th). Niestety jest jakiś problem z tak zbudowanym pakietem, bo sypie się
> po najechaniu kursorem na menu.

No właśnie. Wróciłem już z krótkiego urlopu, jutro postaram się puścić
build na nowym ooo-buildzie, zobaczymy co z tego wyniknie.

Ahh, z tego co pamiętam, na gcc 4.1.2 debug-build się wysypywał. Nie
pamiętam już czemu, przyjrzę się jutro.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.