PLD-Linux Wiki.

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Pon, 24 Lip 2006, 07:23:59 CEST

On Mon, 24 Jul 2006 01:31:14 +0200, you wrote:

>Ajć. To ja byłem, ale całkowicie o tej sprawie zapomniałem (pojawiły się
>wówczas inne obowiązki), przepraszam.
>
>Ciągle aktualne?

pewnie że tak :)

W skrócie to wygląda tak:
1) Odświeżamy na serwerze (najlepiej z crona) katalog subversion:
http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/PLD-doc/

2) Dla wersji PL dokumentacji doprowadzamy do sytuacji kiedy zadziala
nam "make" w
http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/PLD-doc/book/stylesheet/

3) Jeżeli wszystko jest OK to w pojawi się podkatalog "html" w którym
jest gotowa strona - czyli najlepiej z automatu ją kopiujemy do
jakiegoś katalogu z apache

Jak już wszystko jest OK to trzeba zmienić DNS na Twój serwer i już...

Poprzednio dokumentacja odświeżała się z crona co 6h i myślę, że jest
to w miare optymalne...

jakby co - to jabber, mail etc. do mnie :)
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team