python-devel-tools

Kamil Jakubowski jakubowski.kamil w 3vnet.pl
Pon, 24 Lip 2006, 12:13:51 CEST

Czy ktoś przewidział jak będą się zachowywać skrypty
z python-devel-tools

SCRIPT_EXT=".py"
export SCRIPT_EXT

# create several useful scripts, such as timeit.py, profile.py, pdb.py,
smtpd.py
for script in timeit profile pdb pstats smtpd; do
    cat <<END > $RPM_BUILD_ROOT%{_bindir}/${script}$SCRIPT_EXT
#!/bin/sh
exec %{_bindir}/python %{py_scriptdir}/${script}.pyc \${1:+"\$@"}
END
done

Nowe Epydoc które korzysta z pstats żegna mnie takim komunikatem

Traceback (most recent call last):
  File "/usr/bin/epydoc", line 6, in ?
    from epydoc.cli import cli
  File "/usr/share/python2.4/site-packages/epydoc/cli.py", line 66, in ?
  File "/usr/bin/pstats.py", line 2
    exec /usr/bin/python /usr/share/python2.4/pstats.pyc ${1:+"$@"}

Nie mam innego pomysłu jak zmiana rozszerzenia tych skryptów
Poza tym wszystkie te skrypty mają /bin/sh w shebangu

Ktoś mi wyjaśni co jest źle ?