AC repozytorium - bledy w pakietach?

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 27 Lip 2006, 02:51:27 CEST

<chiach errory>
> takich paczek nie posiadalem lokalnie,
> wiec podejrzenie moje padlo na uszkodzone pliki na ftp-e

Pliki na zrodlowym FTP zweryfikowane, zaden z wymienionych nie byl
uszkodzony.

> zrodlem byl ftp.pld-linux.org,

To na co wskazuje ftp.pld-linux.org zalezy od tego z jakiej sieci sie
laczysz.

> takze chyba nie jest to problem nieaktualnego mirroru

Moze to byc problem nieaktulanego/niepelnego/uszkodzonego mirroru.
Zalezy na ktory trafiles i jaki jest jego obecny stan.

> (chyba ze w trakcie ruchow na ftp).

Zaden z wymienionych pakietow nie byl ostatnio przenoszony.

M.