Czcionki w seamonkey z AC-ready

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 29 Lip 2006, 14:04:00 CEST

On Sat, Jul 29, 2006 at 01:16:32PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> ok - to wiele tłumaczy.
>
> Wydawało, że to co opisywałeś niedawno powinno dotyczyć tylko nowych
> instalacji, ale widać, że nie do końca tak jest. A to co miałem to była
> domyślna konfiguracja czcionek, więc jeżeli ktoś nie zmieniał to zmienią
> mu się czcionki.

Wydawalo mi sie ze mozilla tworzac lokalny plik konfiguracyjny kopiuje
zestaw defaultow, ale jak widac nie, tylko to co sie zmienilo.

Swoja droga kto jeszcze uzywa helvetica/times do xft? Juz lepiej
wylaczyc autohinting/antialiasing i wziac jakas dobra TTF jesli nie chce
sie antialiasingu.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org