[ac] Tak żeby po włożeniu krążka zwykła osoba mogła zobaczyć jego zawartosć.

Pon, 31 Lip 2006, 21:47:40 CEST

Ma ktoś sprawdzoną i działającą recepte jak to uzyskać ?
Jest zalogowany użytkownik pod KDE i wkłąda krążek ze zdjęciami. Albo karte
wyjętą z apartu do czytnika ...
No i chciałby sobie obejrzeć.
Ma ktoś działający zestaw pakietów który to realizuje ?
To prosze o podanie bo nie wiem od czego zacząć szukanie czemu mi przetało
działąć.

Kiedyś realizował to udev, hal i aplet kde storage media. Po ktorym upgrejdzie
kde przestało działać.

Z góry dzięki i pozdrawiam.
--
Mateusz Korniak