GNOME 2.14 (Was: Re: [Ac] Gstreamer)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 2 Cze 2006, 19:36:51 CEST

--- Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> wrote:

> OK. Brakowało gstreamer-audio-effects-base. Chyba gdzieś brakuje Req.

załatwione.

> Proponuję też przemianować gstreamer-plugins-0.8.12-1 na
> gstreamer08x-plugins-0.8.12-1.

jakieś szczególne powody?

> Inna sprawa. Czy na nowym GNOME splash Wam
> też się "wiesza" i trzeba na niego kliknąć żeby się zamknął po
> uruchomieniu środowiska?

związane z zarządcą sesji i programami startującymi wraz z GNOME,
pewnie jeden z nich próbuje nieudolnie  nawiązać kontakt gnome-session
i splash zawisa. pomaga często opróżnienie śmietnika w ~/tmp/{gconfd,orbit}-user

> Rhythmbox przestał mi także widzieć większość utworów (Internal data
> flow error). Wcześniejszy nie miał z nimi żadnego problemu, tak jak i
> inne odtwarzacze. Poprawiono to w wersji 0.10.5, na CVS leży SPEC do
> 0.10.6 i właśnie kompiluję. Jeśli nie ma problemów z tą wersją, to może
> by ją przerzucić na FTP?

internal data flow występuje przy braku odpowiednich pluginów.
najlepiej odpalić rhytmbox -d i obserwować. z tym co jest teraz na
AC-branch (gstreamer-*) powinnień działać ok

--
Fryderyk Dziarmagowski