GNOME 2.14 (Was: Re: [Ac] Gstreamer)

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Pią, 2 Cze 2006, 22:13:10 CEST

Fryderyk Dziarmagowski napisał(a):
> [...]
(...)

> u mnie wystarczy kliknąć na ikonkę. albo na powiązany z totemem plik.

ale co z gstreamera trzeba zeby dalo sie uruchomic, wydaje mi sie ze
ustawilem wszystkie sinki i cotam jest w tym wybieraczu, a totem
twierdzie ze nie mam video (afair) i zarzuca się błędem.

Pod Ubuntu nie mam problemu a ustawiłem tak samo w tym wybieraczu, a pod
pld sie nie chce odpalic. Wiec moze nie mam jakiejs magicznej paczki ?