GNOME 2.14 (Was: Re: [Ac] Gstreamer)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 5 Cze 2006, 12:47:15 CEST

--- Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> wrote:

> Wszystkie paczki wersji 0.8 nazywają się gstreamer08x oprócz tego
> jednego.

nazywają się tak, żeby dało się je zainstalować równolegle z 0.10. w
przypadku gstreamer-plugins{-devel} 0.8.12 nie ma takiej potrzeby.

> To nie jest sprawa pluginów. Problem występuje przy plikach MP3 i to
> nie wszystkich (aczkolwiek większości). Gdyby to była wina braku
> pluginów, to taka sytuacja byłaby przy wszystkich plikach w tym
> formacie.

mój rhythmbox do niedawana nie odtwarzał niektórych mp3 mimo zainstalowanego
gstreamer-mad. r.1.52.2.8 rhythmbox.spec wg mnie rozwiązuje większość
problemów.

> No właśnie, Rhythmbox nic na temat błędów nie zeznaje. Najpierw seria:
>
> (11:03:05) [0x85d4220] [queue_stat_uri] rhythmdb.c:2062: queueing stat
> for "file :///<blablabla>"
>
> potem:
>
> (11:03:05) [0x8153720] [rhythmdb_process_stat_event] rhythmdb.c:1643:
> queuing a RHYTHMDB_ACTION_LOAD: file:///<blablabla>
>
> potem "row added" itd. Żadnych błędów.
> Na FTPie nie widzę nowszego gstreamera od tego co mam.

powyżej nadmieniłem, że chodzi o AC-branch a nie o ftp.

--
Fryderyk Dziarmagowski