proftpd-1.3.0-1

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 5 Cze 2006, 15:59:11 CEST

Witam!
Właśnie pojawił się w ready i dla testu zinstalowałem.
Nie mam jakiejś bardzo zawansowanej konfiguracji, ale napotkałem dwa problemy.
Po restarcie i próbie logowania w logach dostałem komunikat
o nieznanej opcji "AuthPAM", okazało się że jest teraz:
proftpd-mod_auth_pam-1.3.0-1.i686.rpm jednak doinstalowanie
tego pakietu niczego nie zmieniło, komunikat o "AuthPAM" pozostał.
Druga sprawa to IPv6, nie używam, mam wyłączone,
mimo to w logach ląduje wpis:
proftpd[19654]: IPv6 getaddrinfo 'serwer' error: Name or service not know.
Jak wyłączyć obsługę IPv6?
Tylko przez rekompilację z without ipv6?
--
pzdr
Stacho Pal