GNOME 2.14 (Was: Re: [Ac] Gstreamer)

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 5 Cze 2006, 20:40:16 CEST

Dnia 05-06-2006, pon o godzinie 11:15 +0200, Daniel Mróz napisał(a):
> [...]

Inspect twierdzi, że pluginy ma i potrafi plik obsłużyć. Sypie się tylko
na co którymś.

> To nie jest sprawa pluginów. Problem występuje przy plikach MP3 i to
> nie wszystkich (aczkolwiek większości). Gdyby to była wina braku
> pluginów, to taka sytuacja byłaby przy wszystkich plikach w tym
> formacie.

Potwierdzam, niektóre pliki powodują Gstreamer-CRITICAL z komunikatem,
że próbowano zwolnić obiekt typu audiosinkring, który ma aktywnego
rodzica.

> No właśnie, Rhythmbox nic na temat błędów nie zeznaje. Najpierw seria:

Totem i Quod Libet są bardziej gadatliwe.

Aktualny gstreamer z Th, w 0.10.5 działało.

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux