SPECS: udev.spec - up to 093 - firmware_helper is now known as fir...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 5 Cze 2006, 22:26:56 CEST

--- Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> OK, to muszę poszukać.
> A tak BTW to jak postępy prac nad skryptologią do jednoznacznego
> określania nazw kart sieciowych? Bo miało być coś takiego pod rc-scripts
> podpięte. Czy dalej trzeba sobie pliczek z definicjami nazw opartymi o
> mac adres i inne takie ręcznie tworzyć?

niestety nie ma postępu w tej materii - development przy użyciu Th wraz
z rpm 4.4.6 stał się do tego stopnia upierdliwy, że zaprzestałem
aktualnie jakichklwiek działań nad tą gałęzią dystrybucji.

--
Fryderyk Dziarmagowski