SPECS: udev.spec - up to 093 - firmware_helper is now known as

Wto, 6 Cze 2006, 16:38:18 CEST

On Tue, 6 Jun 2006, [iso-8859-2] Paweł Sikora wrote:

> no tak mi sie cos zdaje, ze juz o manualach byla mowa.
> mielismy dazyc do przekonwertowania ich w html/utf8
> i pozbyc sie takich cudow jak np. w vim-ie.

Tylko ktos(TM) musi zrobic do tego makro w rpm-ie. Wolane jawnie lub a
automatu. Ja sie tego nie podejmuje.

A robienie tego na piechote we wszystkich specach jest bez sensu.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61