openspace.spec

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 7 Cze 2006, 20:07:18 CEST

On Wednesday 07 June 2006 19:47, Jacek 'jackass' Brzozowski wrote:
> nowa wersja. proszę o sprawdzenie i ewentualny commit
> nowa wersja wymaga libssh więc dorzucam speca z libssh
> proszę też o: cp openspace.spec,v nao.spec,v
> ponieważ projekt zmienił nazwę

Przejrzałem Twoje spece i wydaje mi się, że nadałbyś się na dewelopera PLD. Ja
jestem zbyt młodym stażem deweloperem, więc proszę o opinię starych
zgredów ;-)
Ode mne +1.

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics