[ROZWIAZANIE] GNOME 2.14 i nautilus

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Czw, 8 Cze 2006, 22:42:54 CEST

On 5/30/06, Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> wrote:

> [sorry za późną odpowiedź, byłem parę dni off-line]
> jeśli powyższe załatwia sprawę to problem leży po stronie za starego kernela.
> dziś dodam parę poprawek do hala (w tym backport workarounda na
> powyższe problemy) i poślę do ac-test. zainsteresowane osoby proszę o
> feedback.

No... u mnie nie załatwia problemu. A dokładniej załatwia jeden,
"pojawia" drugi.
CDromy się już dają zamountować ale podobny problem zaczyna występować
dla partycji.
Jeśli w fstabie są wpisy o partycjach na stałych dyskach, to wprawdzie
mountowanie idzie ok (z automatu podczas startu systemu), za to w
nautilusie (Computer) ich nie widać (to że ich nie ma na pulpicie już
przebolałam :> )
Za to jeśli w fstabie wpisów o partycjach nie ma, to wprawdzie ikonki
odpowiednich partycji w Computer się pojawiają, za to próba mountu
kończy się znajomym już błędem o braku przywilejów.
Kernel 2.6.16.20
Hal 0.5.7-3
Udev 093-0.2
nautilus/gnome 2.14.1-2

Głowy nie dam że to właśnie to, ale z strace'a na nautilusie dostaję:
read(14, "\30\0\1\0\v\0\1\0\16\0nautilus_mount", 4106) = 24
read(3, "\22\0Dac\0 \1c\0 \1\0|>\10c\0
\1\0\0\0\0x\243\200\277\366"..., 2048) = 2048
read(3, "\21\0fa\22\1 \1\22\1 \1\0x\350\267\364_\350\267
x\350\267"..., 1888) = 1888
read(3, 0xbfd7c920, 32)                 = -1 EAGAIN (Resource
temporarily unavailable)

Mogę podesłać większe logi z parametrami jakie sobie zażyczysz ;)

Coś jeszcze potrzebujesz do dalszej diagnozy?

--
Pozdrawiam,
Liliana