[ROZWIAZANIE] GNOME 2.14 i nautilus

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Czw, 8 Cze 2006, 23:31:32 CEST

Jeszcze jedno mi się przypomniało z dotychczasowego debuggowania przy
CDromach i to może być w miarę pomoce (hopefully :> )
hald uruchomiony bez Xów, nie jako daemon, z verbosem i textowa próba
gnome-mount kończy się:

** (gnome-mount:6335): WARNING **: Mount failed for
/org/freedesktop/Hal/devices/volume_uuid_38C1_C498
org.freedesktop.Hal.Device.Volume.PermissionDenied : Device has
volume.ignore set to TRUE. Refusing to mount.

Jeśli to tylko coś nie tak z moimi tylko ustawieniami to gdzie to zmienić?

Logi dla hala mogę też podesłać, ale pojawia się w nich ten sam
komunikat co wyżej i niewiele więcej w tym konkretnym punkcie, w
którym był wołany mount.

--
Pozdrawiam,
Liliana