Idea opieki nad pakietami ( było Re: mozilla-thunderbird w Ac (STBR?) )

Pią, 9 Cze 2006, 12:35:14 CEST

On Friday 09 June 2006 12:23, Marcin Król wrote:
> c) moze powrocimy do pomyslu zadeklarowania opieki nad konkretnymi
> pakietami? O ile mnie pamiec nie myli bylo kilku chetnych (razem ze
> mna).

Myśle że nie ma co deklarawać.
Jeśli ktoś będzie się chciał zaopiekować danym pakietem to po prostu comitnie
zmiany, i da znać ac-adminowi a ten puści na buildery.

Jedyny sens deklaracji "opieki" to chyba  "zamrozić" sobie dany pakiet aby był
rozwiajany wyłącznie zgodnie z ideą developera - tutaj info na początku speca
z krótkim uzasadnieniem i autorem uzasadnienia wystarczy.

Chyba naturalne jest że jakieś wątpliwe zmiany w specu i tak się konsultuje z
top-listą z commit-logu - po to on między innymi jest ...

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright