mozilla-thunderbird w Ac (STBR?)

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pią, 9 Cze 2006, 14:30:19 CEST

> Czyli każdy developer ma mieć u siebie oba środowiska i pakiety po
> zmianach budować dwa razy?

Hm. Teoretycznie. A praktycznie to moze posylac do test po wrzuceniu
zmian. Wiec jedyne co musi miec to dwa drzewka CVS.

> Albo po prostu do jednego brancha będą
> lądować nieprzetestowane zmiany (może się nawet nie zbudują)?

Tak tez moglo by byc, tylko ze tu pewnie wieksza popularnoscia cieszylby
sie HEAD.

Nie zebym byl pesymista, ale ilosc commitow na AC-branch zaczyna mi
przypominac sytuacje z Ra. Mam wrazenie, ze bedzie tego, coraz mniej,
coraz mniej... i jezeli AC wydamy przed wrzesniem to na nowy rok bedzie
juz tak dziurawe, ze uzywanie go straci sens (bo 80% poprawek bedzie
szlo tylko na HEAD). Gdyby to czegos takiego doszlo to wydawanie wersji
stabilnych traci sens. Ale temat "PLD - Always in Developement Distro"
to temat na inny watek, ktory byl juz z reszta kiedys poruszany.

M.