mozilla-thunderbird w Ac (STBR?)

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 9 Cze 2006, 17:55:49 CEST

On Fri, 9 Jun 2006, Marcin Król wrote:
> Ten automat do maili to by jednak byla fajna rzecz. Jak widac na
> zalaczonym obrazku "reczne" filtrowanie bywa niezbyt precyzyjne :)

Może jednak coś bardziej prostego?
Jakiś stbr_request.sh w SPECS ? Z kilkoma opcjami:
	-AC	- do AC
	-TH	- do TH
	-all	- wszędzie
	-sec	- poprawka security
	-....

Co ten skrypt by robił to już sprawa "backendu", ale na początek by
wysyłał mail-a do RM-a z odpowiednim uzasadnieniem, które wysyłający
załączy.

Od razu skrypt mógłby sprawdzać kilka prostych rzeczy: czy są odpowiednie
tagi, etc, etc... Ale to już jak się okaże, że ten sposób działa (kości mi
mówią, że to się sprawdzi).

Myślę, że to byłoby przydatne dla wszystkich i pozwoliłoby na sprawniejsze
przetwarzanie informacji...

A w dalszej przyszłości z tego mogłaby postać fajna baza, z publikowaniem
na www, etc, etc...