notification-daemon

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 9 Cze 2006, 20:05:38 CEST

Witam,

Po ostatnich upgrade'ach, na desktopach (i Ac i Th) DBUS przestał
automatycznie uruchamiać notification-daemon przy próbach odwołania do
ścieżki notyfikacji. Ręczne odpalenie binarki działa poprawnie - demon
zaczyna obsługiwać nadchodzące powiadomienia.

Tylko ja tak mam, czy coś się ważnego zmieniło?

[patrys w meaw ~]$ rpm -q notification-daemon dbus dbus-X11
notification-daemon-0.3.5-1.i686
dbus-0.61-3.i686
dbus-X11-0.61-3.i686

Niektóre z powiadomień są dla mnie ważne, a teraz wszystkie idą po cichu
do /dev/null :(

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux