Problem z niektorymi pendrive'ami (/dev/sda)

BeCe boski_cinek w o2.pl
Sob, 10 Cze 2006, 15:10:59 CEST

Witam!
Od jakiegos czasu, co jakis czas mam problem z pendrive'ami. Zapis na te
nosniki jest bardzo wolny (w granicach 32KB/s) i zdarza sie, ze bledny
(szczegolnie na USB 1.x). Problem ten mialem najpierw na mojej starej
maszynie, ktora miala tylko USB 1.x. Potem przenioslem sie na nowa
maszyne (stawiajac system z backupu, wiec nic sie w konfiguracji w
zasadzie nie zmienilo poza obsluga nowego sprzetu) z USB 2.0 i na jakis
czas problem zniknal, wiec cieszylem sie szybkim zapisem. Teraz jednak,
po aktualizacji kernela znowu powrocil. Kernel buduje sobie zawsze z
CVS-u korzystajac z "-r LINUX_2_6" z opcjami --without smp i --without
grsecurity). Wszystko dzialalo na 2.6.16.1, ale od aktualizacji na
2.6.16.18 i wyzej (az do 2.6.16.20) przestalo.

I teraz najciekawsze: problem wystepuje tylko w przypadku napedow, ktore
montuje sie jako /dev/sda, natomiast dla tych, ktorych partycja
montowana jest jako /dev/sda1 wszystko dziala. Problem nie jest zwiazany
ze sprzetem, bo wystepuje zarowno na pendrive znajomego jak i na moim
odtwarzaczu (rowniez widzianym jako /dev/sda). W czym moze tkwic problem?

Na zyczenie udziele wszystkich informacji, jakie bede mogl. Uprzedzam
tylko, ze listy z pld-devel dostaje raz dziennie w formie paczki.
--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"