openspace.spec

Stefan Szczygielski maillist w moomean.eu.org
Sob, 10 Cze 2006, 23:27:24 CEST

Jacek 'jackass' Brzozowski napisał(a):
> już trochę lepiej. ale ja jakoś nie mam talentu do tłumaczenia

> %description
> The ssh library was designed to be used by programmers needing a
> working SSH implementation by the mean of a library. The complete
> control of the client is made by the programmer. With libssh, you can
> remotely execute programs, transfer files, use a secure and
> transparent tunnel for your remote programs. With its Secure FTP
> implementation, you can play with remote files easily, without
> third-party programs others than libcrypto (from openssl).

Może tak?

%description -l pl
Biblioteka ssh została zaprojektowana do używania przez
programistów potrzebujących działającej implementacji SSH w postaci
biblioteki. Za pomocą libssh można przesyłać pliki, zdalnie uruchamiać
programy bądź też tworzyć na ich potrzeby bezpieczne i przezroczyste
tunele. Dzięki zawartej implementacji protokołu Secure FTP programista
ma możliwość korzystania w łatwy sposób ze zdalnych plików bez
konieczności korzystania z dodatkowego zewnętrznego oprogramowania poza
biblioteką libcrypto (pakiet openssl).

S.