SPECS: ueagle-firmware.spec - TODO added

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 11 Cze 2006, 14:26:32 CEST

On Sun, 11 Jun 2006, Jakub Bogusz wrote:
> Właściwych źródeł to tam nie ma. Plik tekstowy z binarką w postaci liczb
> szesnastkowych nie wnosi więcej niż sama binarka.

Nie zaglądałem do tego tar-a (dlatego zresztą sam tego nie zrobiłem).

Niemniej - skoro z tego jest robiona sama wynikowa paczka to może lepiej z
tego skorzystać? Na pewno jest tam większe pole do manewru.

Ale decyzja raczej należy do używających :)