Problem z niektorymi pendrive'ami (/dev/sda)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 12 Cze 2006, 09:26:02 CEST

Dnia 10-06-2006, sob o godzinie 14:08 +0000, Jacek Konieczny napisał(a):

> A czy te urządzenia nie są na tym samym, wadliwym chipsecie?

Podczepie sie pod watek bo moj problem jest dosc podobny,
Mam 2 czytniki kart i kilka roznych kart SD i MMC.
Transfer do nich pod PLD jest beznadzieniee wolny.
Szybciej jest przegrac do kolegi stanowsko obok po lanie film
a tam spod mandrake zapiernicza jak nie wiem co.

Co si okazuje.

jak zrobie pod PLD:

mount -o sync /dev/sda1 /mnt; cp film.avi /mnt; umount /mnt

to transfery sa na poziomie 100k/s

jest zrobie to samo tylko bez sync to po przeliczeniu transfer mi
wychodzi na pozimie 650k/s czyli tyle co mowia windowsy i mandrake.

juz sie przezwyczailem do tego i montuje bez synca, ale czasem jeszcze
zdarza mi sie wyjac uzadzenie bez odmatowania i niestety dane szlag
trafil.

Dodam ze uzywalem 3 roznych czytnikow kart i 3 rozych kart.

TiweK