Problem z niektorymi pendrive'ami (/dev/sda)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 12 Cze 2006, 11:51:37 CEST

Dnia 12-06-2006, pon o godzinie 09:56 +0200, Michal Abramowicz
napisał(a):

> A jak masz montowane na tymże mandraku ?
>
> Mi np. na dowolnej kosci usb zawsze _kopiowanie_ idzie szybko,
> czytaj trafia do bufora a potem idzie sync kiedyś tam lub przy
> umount.
>
> A jak zamontujesz "kostke" z _wymuszeniem_ czyli żeby przy zapisie
> odrazu lądowało na nośniku to niestety ;-) jest wolno.
>

> Więc sprawdz z -o sync na madraku jak tam _prędkość_ pokaże.

no wlasnie tam jest z -o sync

nie napisalem tego ?

Moze zadam pytanie prosciej:

czy to normalne ze przegranie pliku na pendrajwa
zamontowanego -o sync jest kilka razy wolniejsze
od zamontowania bez sync a potem wykonanie komendy syn i odmontowanie ?

TiweK