walnięty rpm (Było: error: glibc-2.4-3: req uname(release) >= 2.6.0 not found)

Przemek Iskra sparky w pld-linux.org
Wto, 13 Cze 2006, 22:52:15 CEST

On Tue, Jun 13, 2006 at 10:37:03PM +0200, Przemek Iskra wrote:

> a ja właśnie znalazłem inny błąd, rpm 4.4.6-1.6
> pluto: pamiętasz to kolekcjonowanie plików Kconfig i Makefile w
> kernel.spec ?
> chodzi o to że %files -f plik działa niezbyt dobrze, gubi parę plików
> w jednym z tych plików mam linię
>
> %exclude /usr/src/.../net/sunrpc/Makefile
>
> linia ta wywala nie plik Makefile lecz auth.c, jakieś problemy z
> sortowaniem ? Makefile jest pierwszym plikiem w katalogu jeśli się
> sortuje uwzględniając wielkość liter, a auth.c jest pierwszym jeśli się
> nie uwzdlędnia; czy tu by siedział problem ?

> [...]

czyli tylko kosmetyka... plik pojawia się w paczce, i inne co się niby
gubiły też, poprostu na liście unpackaged files się pojawia, a nie
powinien

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org