SOURCES: subtitleeditor-init_aspell.patch (NEW) - get init

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 16 Cze 2006, 19:34:14 CEST

Dnia 16-06-2006, pią o godzinie 19:21 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> A co z LANGUAGE, LC_MESSAGES i LC_ALL ?

Przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zrobić tak fallback przez
wszystkie zmienne, zaczynająć od LC_ALL i kończąc na "C", jeśli program
obsługuje domyślne locale POSIX.

Chodziło mi raczej o to, żeby nie zdychał.

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux