SOURCES (LINUX_2_6): kernel-vesafb-tng.config - disable vesafb by ...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 17 Cze 2006, 23:34:21 CEST

On Sat, 17 Jun 2006, Arkadiusz Patyk wrote:

> yes, yes - wpełni popieram, sam widziałem kilka maszyn które miały z tym
> problem.

Problem nie jest w samym vesafb, ale w jego włączeniu by-default. Gdyby
vesafb był wkompilowany, ale wyłączony to nie byłoby rozmowy.
Czyli zamiast "vesafb:off" powinno być "vesafb:cośtam" w opcjach, żeby to
włączyć. I tak zresztą, żeby to używać należy raczej ustawić
rozdzielczość. Więc wystarczy założenie, że jeżeli niema opcji to vesafb
jest off...

ufff.. mam nadzieję, że nic nie zamieszałem...