SPECS: kernel-desktop.spec - up to 2.6.17.1, using patch, there is...

Jaroslaw Kruk jareq w pld-linux.org
Śro, 21 Cze 2006, 21:57:49 CEST

Witam

sparky wrote:
> Author: sparky                       Date: Wed Jun 21 14:19:05 2006 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - up to 2.6.17.1, using patch, there is only 1 line changged !

Kilka dni temu zastanawiałem się, nad takim sposobem rozwijania speca od
kernela tzn. mam na myśli, ze po wydaniu jadra 2.6.x w specu podbijana
jest wersja do 2.6.x a jak pojawia sie jadro 2.6.x.y to wersja ta będzie
uzyskiwana poprzez nałożenie odpowiedniej łatki. Rozwiązanie to ma
bardzo dużą zaletę - przy dość częstych zmianach wersji jądra (y++) nie
potrzeba ściągać całych źródeł a tylko dużo mniejsze łatki(chodzi mi o
przypadek gdy ktoś samodzielnie kompiluje kernel i ma na dysku źródła do
2.6.x.y to po wydaniu 2.6.x.y++ musiałby dociągnąć tylko odpowiednią
łatkę a nie całe źródła)W ten sposób oszczędzimy swoje łącza oraz
miejsce na DISTFILES.

Sam nie zajmuję się rozwijaniem kernela, więc nie chcę wprowadzać tych
zmian. Mam jednak nadzieje, że rozwiązanie to zostanie przemyślane przez
 developerów rozwijających kernel.

pozdrawiam
--
Jarosław Kruk   : jareq w pld-linux.org kruk.jaroslaw w gmail.com
GPG key Id      : 0x78730F33