[RescueCD] 2006-06-20 x86 - bez vesafb

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 21 Cze 2006, 22:35:35 CEST

Dnia 21-06-2006, śro o godzinie 21:30 +0200, spider w linux.pl napisał(a):

> http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?p=10443#10443

super, tylko zeby bylo wygodniej ja mam tam fat16 :)

trzeba zalorzyc partycje zrobic ja aktywna i
skopiowac wszystko  na pena potem syslinux /dev/sda1

i juz mozemy sieszyc sie z fajnego pena.

live troche przerobione initrd zeby bootowal z usb i
ustawial automatycznie xfce4 jako default, a to dlatego ze ja tak lubie.
Nie podnosi jeszcze usbmouse ale to poprawie i dam znac.

Wszystko na
http://tiwek.com/pen/
jak tylko sie przegra.

Pozdrawiam.

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.