[RescueCD] 2006-06-20 x86 - bez vesafb

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 22 Cze 2006, 09:20:21 CEST

Dnia 22-06-2006, czw o godzinie 09:04 +0200, Sławomir Kawała napisał(a):

> Nie, masz napisac co to jest xppaskiller i gdzie to znalezc :>>

Dokładnie do tego służy co napisał Arek. Ja sam tego nie uzywałem
jeszcze ale moi koledzy powiedzieli ze jak juz robie taką mamałygę na
penie to to tez by sie przydało. Mam jeszcze w planach dodac do tego
Windowsa XP opartego o PEBuildera, ale jakos mi nie wyszlo zbudowanie
tego i z braku czasu sobie odpuscilem.

XP Password killera jak ccesz samego to od niego sa vmkill i killrd.gz
Sciagnij z mojej strony i wybootoj przy pomocy lilo czy czego tam i
zobaczysz.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.