prosba o SPEC-a do jabbina

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Czw, 22 Cze 2006, 21:00:09 CEST

Dnia czwartek, 22 czerwca 2006 09:43, BeCe napisał(a):
> Witam,
> czy jest jakas nadzieja na pojawienie sie w CVS PLD pliku spec dla
> programu jabbin (wiecej tutaj
> http://www.linuxnews.pl/_news/2006/06/14/_long/3900.html)? Wyglada to
> dosyc ciekawie, a moje samodzielne proby kompilacji niezbyt mi wychodza.

Hmm, nie sądze by się pokazał spec do tego.
1. Jakiś niestandardowy rodzaj budowy, nie korzysta to z autotools
2. Po skompilowaniu,  będzie używać nazwy psi, da się to zmienić, ale develowe
psi też ma VOIP więc po co się męczyć
3. kompilacja tego jest tak zepsuta, że bez 10 patchy się nie obejdzie, poza
tym wymagania co to libqt-mt.prl są trochę śmieszne.

Ja czegoś takiego nie dodam.
--
Bartosz Świątek