RescueCD 2006-06-18 x86 i x86_64

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 22 Cze 2006, 22:37:13 CEST

On Thu, Jun 22, 2006 at 10:06:23PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Po co?
>
> To jest rescue i nie głosowanie powinno tu decydować, ale zdrowy
> rozsądek... IMO tutaj nie ma miejsca dla zabawek, które nic nie wnoszą dla
> rescue, a są tylko źródłem problemów.

aye!
wywalmy basha, vima, elinksa, lynxa i mc! :)

Dla mnie fb moga poleciec, ale stare vesafb mogloby zostac.

> Tak wogóle to fb mogłoby wylecieć do osobnej paczki...

na poziomie kernel.spec? moze lepiej nie, bo skonczy sie podzialem
generowaniem z kernel.spec kilkudziesieciu roznych paczek.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.