SPECS: template-kernel-module.spec - added alternative kernel supp...

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 24 Cze 2006, 21:46:29 CEST

On Saturday 24 June 2006 08:17, Jakub Bogusz wrote:

> Przy pomocy make_request.sh nie.

Chyba rzeczywiście. By trzeba było dopisać.

> Ponadto automatyka ftp-owa nie pozwala na generowanie zestawów pakietów
> o różnych nazwach z tego samego .src.rpm-a.

Ftpowej to dynda, bo nie jest ona w żaden sposób świadoma istnienia specy, czy
też cvsu, operuje tylko na gotowych plikach wysłanych przez burdele (gdzie
kluczową rolę pełni src.burdel, bo to on tworzy src.rpma, czyli decyduje o
jego nazwie, a w oparciu o nazwy src.rpmów pracuje automatyka ftpowa). Więc
jedyne ograniczenie tutaj polegałoby na tym, czy src.burdel potrafi coś
takiego stworzyć. Powinien potrafić, acz ktoś musiałby sprawdzić i
ewentualnie pogrzebać w kodzie w celu poprawienia.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki