SPECS (RA-branch): sendmail.spec - security update to 8.13.7

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 25 Cze 2006, 16:18:15 CEST

Dnia 22-06-2006, czw o godzinie 21:50 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Nie, dla komitujacego i reszty PLD.

Zbudowalem bo potrzebowalem, wrzucilem, bo jakby ktos potrzebowal to juz
tam bedzie :)
A jakby komus zawadzalo to moze poslac do security.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.