SPECS: cpufreqd.spec - up to 2.1.1 - dropped -am.patch, we already...

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 25 Cze 2006, 17:07:23 CEST

Dnia 22-06-2006, czw o godzinie 23:33 +0200, shadzik napisał(a):
> Author: shadzik                      Date: Thu Jun 22 21:33:51 2006 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - up to 2.1.1
> - dropped -am.patch, we already have an satisfying Makefile.am in source

sprawdzales czy dziala ?
Bo 2.0.0 dziala mi dobrze a ten nie dziala wcale.

Lap ACER.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.