[OT] Re: /usr/lib/debug, /usr/src/debug

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 27 Cze 2006, 07:54:42 CEST

Dnia 27-06-2006, wto o godzinie 07:45 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):
> Dlaczego wrocmy? "Folder" to jest graficzna reprezentacja "katalogu".
> I wobec tego w GNOME czy KDE ma jak najbardziej racje bytu.

Chodziło mi o sytuację ze starszych wersji GNOME i ze starszych wersji
Windows.

> "Katalog" natomiast jest pojeciem z poziomu systemu plikow, a nie
> alternatywna nazwa "folderu".

Bo tam robi dokładnie to, co sugeruje nazwa - przechowuje rozszerzone
informacje o elementach. Dla użytkownika to tylko wielki worek.

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux